נא חענות דחוף . גיל הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום מחזור אחרון היה בתאריך 11.12.02.ועדין לא קבלתי שוב כלומר אחור של 18 יום בערך , עשיתי בדיקת דם התוצאה היתה 39 של בטה . מה זה אומר והאם זה הכיוני בקשר לאחור של המחזור ? ומה הגיל שלו . הערה : לפני כמה ימים בחדתי וירד דם ואחר כך נעצר . היום יש לי הרטבות חומות בלי כאבים בגב או בבטן . ***** לפני ארבה ימים עשיתי בדיקת שתן ולא נראה שאני בהריון אבל אחרי יומיים נראה בשתן .ובטה 39 האם ההריון תקין
בטה 39 אומרת שיש הריון. בד"כ ביטה אמורה להכפיל את עצמה כל יומיים. לגבי גיל הריון - תפני לרופא, לדעתי הוא ירצה לראות מגמה של בטה או יעשה לך בדיקת אולטרהסאונד לבדיקת דופק העובד בשבוע 7. בהצלחה.