שאלה לבנות שבהריון - אנא תשובתכן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אני בשבוע 6 להריוני היום קראתי מאמר בנושא חיידק הליסטריה שנמצא במזון כמובן שאני לחוצה כי אכלתי היום שווארמה בחוץ ופתאום הכל נראה לי נגוע ומזוהם איך יוצאים מהחרדה? מה, עכשיו כבר אי אפשר לאכול בחוץ? מה אתן יודעות על הנושא? תודה מראש
הי מירית אני מבינה את החרדה שלך וגם אני הייתי בשלב הזה, למדתי שזה בעיקר בראש שלי למרות שאני משתדלת כמעט ולא לאכול בחוץ, במיוחד לא ג'אנק פוד בלי שום קשר לחיידק אלא יותר מודעות לאוכל בריא. חוץ מיזה תחשבי חיובי ומזל טוב