בטא גבוהה מאוד בשבוע 5-אולי מולה ??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בת 32, ביצעתי בדיקת בטא ביום ה- 22 לביוץ והתוצאה היתה כ-26000. באולטרסאונד נצפה שק הריון תקין, עם משהו בתוכו - אולי עובר. אני מאוד מבוהלת מהתוצאה הגבוהה. האם יכול להיות שמדובר בהריון מולרי ? הריון זה הושג לאחר טיפולי פוריות ארוכים, ואני מאוד חרדה לו. האם יכול להיות הריון תקין עם בטא כל כך גבוהה בתחילת שבוע שישי ? תודה רבה
יכול אולי להיות שיש לך תאומים??
אני מצתערת אין לי מושג אז אם זה בסדר או לא ואני לא רוצה סתם להתעוט אותך אני מקווה שהכל בסדר ותרגישי טוב