בדיקת הריון - שאלה דחופה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי חשד קל שאני אולי בהריון. ערכתי בדיקת הריון ביתית מסוג clea blue שאמורה להראות שני קווים במקרה של הריון (אפילו אם אחד חלש מהשני) וקו אחד במקרה שאין הריון. התשובה צריכה להתקבל תוך 10 דקות. הבדיקה הראתה שאני לא בהריון. את הבדיקה עשיתי אתמול בערב. הלכתי לישון, והיום בבוקר קמתי וראיתי שיש קו שני, דק וחלש. האם המשמעות שאני בהריון? תודה, נויה
כול מאוד להיות שאת בהריון. תעשי עוד בדיקה אחת או לחלופין תעשי בדיקת דם ואז תדעי בטוח. בהצלחה.
נויה בסוף את בהריון?? אני שואלת כי אני רוצה לדעתת אם הבדיקה מחברה הספציפית הזאת מדוייקת