הריון ותרופות/הומאופתיה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לד"ר יריב ולכולן. אני מעוניינת להכנס להריון בעוד חודש בערך האם למישהו יש מידע על לקיחת "אפקסור" (נגד דיכאון) בזמן הריון או האם טיפול הומאופתי עוזר נגד דיכאון ובפרט בהריון ? חשוב לי לדעת, אני אובדת עצות !!! תודה לכל מי שיענה לי .
למכון הטרטולוגי. הם ישמחו לעזור לך. הם חוקרים השפעת חומרים ותרופות על עוברים: 03-9377474 03-9376911 בהצלחה!
תמצאי לך רופא הומאופט טוב. עם קצת סבלנות, זה בהחלט עוזר.
הומואפתיה? זה תרופות להומואים?