לקרן פ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קרן, מה שלומך? מתי הבדיקה? איך את מרגישה? אל תדעגי הכל יהיה בסדר, בעלך צודק.
ABCD הי הבדיקה צריכה להיות בתאריך 09/02/03 בבוקר ויש קצת חששות יש גם הרבה בחילות יחסית להריונות הקודמים הרופא שלי אומר שזה טוב סה"כ אני בסדר אני חושבת . איך את?מה איתך? האם התאוששת עד כמה שניתן ? איפה עשית את זה? ממני קרן פ.
שיהיה לך בהצלחה? אני אחזיק לך אצבעות. אני בסדר, אני חושבת. עשיתי בהר הצופים בי-ם. אמרו לי לחכות חודש ואז אפשר, נראה לי מהר מדי, לא?