בחילות והקאות הפסיקו בשבוע 8 - האם בסדר?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר 3 שבועות של בחילות, הקאות וכאבים בשדיים - באמצע שבוע 8 הכל נעלם. האם זה יכול להצביע על מות העובר. בשבוע 6 ראו דופק. אני חוששת כיוון שלעיתים ניתן להסתובב עם עובר מת לאורך כמה שבועות מבלי לדעת. האם זה שכיח שכל הסימפטומים נעלמים בשבוע כל כך מוקדם לאחר שהיו מאוד חזקים ורצופים אודה מאוד על תשובתכם
תלחי לרופא לבדיקה, זה יכול להיות בסדר ויכול להיות גם לא. אני הייתי הולכת לרופא מהר או לפחות הייתי מדברת איתו בטלפון. בהצלחה.
גלית, בחילות והקאות אופייניות להריון, והסימפטומים אנדוודואלים ומשתנים מאישה לאישה ומהריון להריון. הקאות ובחילות אינן מצביעות על אי תקינות הריון, או על תקינותו. אם בשבוע ה-6 נצפה דופק, סימן שההריון תקין. אם חלילה העובר היה מת, היה מופיע דימום, והיית חשה כאבי בטן. דאגות בגלל שפסקו בחילות והקאות, הן מיותרות לחלוטין. בהצלחה! שיר