שבוע 6 עם הפרשות חומות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בשבוע 6,יש לי הפרשות חומות וכאבים תרום וסתיים. אין עדיין דופק. אנא עזרתכם. מאיה
היי מאיה. אני לא רופאה אבל,מנסיוני האישי תבדקי את זה אם וכאשר ההפרשות החומות ישנו את צבען ז"א תגשי לרופא לעשות אולטרסאונד. בינתיים תנוחי כי לפעמים ההפרשות הן בכתוצאה ממאמץ,וגם תשתי מים יותר מממה שאת רגילה. בהצלחה בהמשך.
עלייך לפנות להערכה רפואית בהקדם. במידה וביצעת הערכה שכזו עלייך להבדק שוב בהפרש של שבוע לאשר תקינות הריון. בכל התגברות של הדימום/כאבים יש לפנות לבדיקה דחופה