הריון במשקל כבד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 32 וחצי , עדיין לא נכנסתי להריון מחשש היות ואני שוקלת 125 קילו (גובה 1.62) ניסיתי דיאטות רבות במהלך השנים והצלחתי להוריד רק 10 ק"ג עד כה התיעצתי עם הרופא שלי שאמר שישנן הרבה נשים במשקל כבד שנכנסו להריון ועבר עליהן הריון תקין, למרות זאת אני קצת חוששת מה דעתך? מה הסיכונים? האם גם אתה מכיר מטופלות רבות שאכן הצליחו להרות וללדת בצורה תקינה?
אני מכירה אישית מישהי שהיתה במשקל כבד ונכנסה להריון וילדה ילד בריא בלי שום ביעה! אני לא יודעת באיזה משקל היא התחילה אך היא הגיע ל-160 ק"ג! אם את בריאה מבחינת רפואית ועשית כל הבדיקות (גנטיות וכאלה) לא נראה לי שצריכה להיות לך בעיה כלשהיא! רק אל תחכי יותר מדי כי גם הגיל לא לטובתך , כלומר עכשיו בגיל 32 זה בסדר גמור אבל אם תחכי עוד כמה שנים מן הסתם לא יהיה לך קל יותר. אני מאחלת לך המון הצלחה!!!!!!!!!
וואלה? אני במסגרת דיאטה ונורא משתדלת להוריד משקל.. תודה על העידוד