טחורים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי בנות. שאלה קצת מביכה. אני בשבוע ה-10 להריון ולאחרונה חוץ מהעצירות או תוצאה ממנה התחלתי לסבול מטחורים. רציתי לדעת אם מישהי יודעת על דרכי טיפול. תודה
אני בשבוע 16 וגם סובלת מעצירות ומטחורים, את צריכה לאכול אוכל עשיר בסיבים תזונתיים: ברנפלקס, סובין, שיבולת-שועל, זרעי פישתן טחונים (את כל זה ניתן לאכול ביוגורט) וחשוב לשתות המון מים וכן לאכול פירות וירקות עם הקליפה, מומלץ לשתות על הבוקר כשהקיבה ריקה 3 שזיפים שהושרו למשך הלילה בכוס מים, הם מפרישים מיץ וסיבים וזה די טעים, כל הנ"ל אמורים לגרום לקיבה רכה וליציאות רכות ואז אין סיבה לטחורים,, אם את כבר סובלת מטחורים יש משחה שמורחים באיזור (את חייבת מרשם רופא) - בהצלחה