תוצאות בדיקה- שוב! בבקשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
URINE-CULTURE NEGATIVE SG 1.01 SG LEUCOCYTES UR. 250.00 LEUK.\UL NITRITE NEGATIVE PH (URINE) 7.00 PROTEINE UR NEGATIVE GLUCOSE URINE NORMAL MG/DL KETONES NEGATIVE UROBILINOGEN NORMAL MG/DL BILIRUBIN UR NEGATIVE ERYTHROCYTES NEGATIVE SEDIMENT +++ EPITHEL-CELLS ERYTHROCYTES 3-4 LEUKOCYTES 20-25
מה השאלה
הערכים!!!!!!! leuco 250 כשבדרך כלל שלילי epithel cell +++ כשבדרך כלל ריק ERYTHROCYTES 3-4 LEUKOCYTES 20-25 לפי הספר הריון ולידה- ערכים אלו מצביעים על דלקת בדרכי השתן אך אצלי תרבית שתן יצא שלילי. לכן????????? אני שבוע 37 והבדיקה נעשתה סטרילית לחלוטין.