הבטן שלי זזה?!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם אני מדמיינת או שניתן לראות תזוזות קלות מאוד בבטן בשבוע 15? אני לא מרגישה כלום, אבל רואה כל הזמן ניעות קטנות ולא רצוניות של הבטן שלי, מישהי גם חשה כך???
לביא שלום אני חושבת זה לא בעיה בבטן בגלל בהריון , יכול להיות אכלת חמין ושועית ובגלל זה יש גזים בבטן. את צריך ללכת בית שימוש לעשות יציאה ( קקה) ולישתות הרבה מים כן על החתימה ד"ר קגן
לביא שלום, אישה מנוסה (שכבר ילדה) יכולה להרגיש תנועות בשבוע 17. הכי מוקדם שאפשר. בדר"כ תנועות בסביבות שבוע 19 20. בהצלחה!