הברזל צנח
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 16 ונוטלת כדורי ברזל: ג'נטל איירון, לפני השימוש בהם ההמוגלובין שלי היה 11.9, מאזהשימוש הוא עלה ל-12.9 והשבוע עשיתי בדיקת דם וגיליתי כי הוא צנח ל-11.7 האם כתוצאה מההריון, העובר "גוזל" את הברזל ולכן הוא ירד? (חשבתי שרק בשבועות יותר מתקדמים הברזל יורד באופן משמעותי), האם התוצאה אמורה להדאיג אותי או שפשוט אמשיך עם הכדורי ברזל ועם תזונה נכונה ועשירה בברזל?
זה לא נמוך במיוחד, וזה נכון שככול שהעובר מתפתח, צריכת הברזל עולה. אצלי זה הגיע ל-10 והרופאה הכפילה לי את כמות הברזל היומי. וזה עזר קצת!