"השתוללות" של העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בחודש השישי להריוני ואני מרגישה את העובר כמעט בכל שעות היממה ובכל תנוחה,ממש תזוזות חזקות ובעיטות עד כדי כאב . אני רוצה לציין שיש בזה גם כיף בלהרגיש אותו... רציתי לדעת האם זה מסמל משהו על אישיותו של הוולד לעתיד לבוא, או אולי זה מסמל משהו עליי?לחוצה או משהו? בתודה מראש רונית
זה יכול להצביע על אופי, הבת שלי היתה כזו בבטן והיא כזאת גם בחוץ!! אבל תבדקי האם את אוכלת הרבה מתוק, שוקולד, קולה, וכו'. דיברי מתיקה רבים יכולים לעורר גם כן תגובות כאלה אצל העוברים.
א א תודה לך על התשובה,אבל אני לא ממש אוכלת מתוק אבל כן אני לחוצה וקצת עצבנית,יכול להיות קשר??