אדמת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לרופא שלום! בעלי ואני מתעדים להיכנס להריון. בדיקת דם גילתה כי אין לי נוגדנים לאדמת והופנתי לטיפת חלב לצורך מתן הזריקה. בטיפת חלב נאמר לי כי כיום לאחר מחקרים רבים הוכח כי אין צורך לחכות לאחר מתן זריקת האדמת על מנת להיכנס להריון. ישנן שמועות שאומרות אחרת. שאלתי היא האם יש צורך לחכות פרק זמן מסויים לאחר זריקת אדמת על מנת להיכנס להריון או לא? מודה לתשובתך.
אני גם ביררתי הרבה וקיבלתי תשובות שונות. נראה לי שעדיף לחכות, אני בכל זאת חיכיתי 3 חודשים, אולי סתם, לא יודעת.