דופק מהיר בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 27 וזהו הריוני הראשון. אני בחודש הראשון. אתמול קמתי משינה והרגשתי דופק מהיר שנרגע אחרי זמן קצר. מאוחר יותר בערב הרגשתי לחץ בחזה ודופק מהיר. בדיקת א.ק.ג שנערכה שעה מאוחר יותר היתה תקינה. היום מדי פעם אני מרגישה האצה בדופק. מה עליי לעשות והאם זה מבשר על הריון בסכנה?
אין לך מה לדאוג כתוב בכל ספרי ההריון שבגל שינויים בגוף הלחץ דם משתנה אבל מה שכן חשוב לזכור הרבה מים זה עוזר לדופק להירגע. שיהיה לך בהצלחה.
טלי- תודה על תגובתך!