כאבי רגליים (כן, כן !)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר ולכל מי שיכול לסייע, שלום וברכה, אני בהריון (איזה כיף!) בשבוע 8 (+5) עם תאומים. אני חווה תופעה שדי מדאיגה אותי: לפני כשבוע-שבוע וחצי היו לי כאבים קשים בשוקיים - ממש כאילו עשיתי פעילות גופנית מאומצת מאד וכל השרירים נתפסו לי, שחלפה אחרי מס' ימים, ומאתמול זה שב מבמשנה מרץ בשוקיים ובירכייים- כאבים עזים כאילו שהלכתי קילומטרים!. למותר לציין שאני לא עושה שום פעילות גופנית מאומצת (חוץ מלפתוח את המקרר ולפעמים להקיא...) ומשתדלת לנוח. האם זו תופעה מוכרת או שמתרגש ונוחת עליי משהו אחר לא עלינו?!
אל תדאגי זה קורה לכולם בהצלחה