חתך חיץ שלא התאחה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילדתי לפני 5 חודשים. בלידה בוצע חתך חיץ . לאחר 3 שבועות הגעתי לרופא נשים לאחר שהתלוננתי על צריבה מחודשת במקום ( זאת לאחר שכבר היתה הקלה בכאבים). הרופא אמר שחלק מהתפרים נפרמו ושלא נהוג לבצע תפירה מחדש וטען שתפרו אותי לא טוב. פיזית איני מרגישה בכך אבל אסטתית ומנטלית זה מאוד מפריע לי לדעת שאיני שלמה יותר. נאמר לי כי בלידה הבאה אצטרך לבקש שיתקנו זאת, אבל מה אם לא יהיה צורך בחתך או שאלד בקיסרי? האם ניתן להתלונן כנגד הרופא התופר ?
היי, עניתי לך במקום אחר