פטריות בנרתיק כתוצאה מאנטיביוטיקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
טופלתי באנטיביוטיקה בשבועות האחרונים עקב מחלות חורף שונות, כעת ישנו גירוד מטריד ויובש באזור הנרתיק, שאלתי אם ניתן להסיק שמדובר בפטריה, ואם באפשרותי להשתמש במשחה בשם אגיסטן 3 שנרשמה עבורי לפני כתקופה של שנה כאשר טופלתי בתרופה שחלק מתופעות הלוואי שלה כוללות את האפשרות של פטריה, בזמנו לא הופיעה אצלי תופעת לוואי זו. אודה מאוד על תשובה מיידית!!
לא לקחת תרופות על דעת עצמך!! (ועוד כאילו משנה שעברה..) לפי מיטב ידעתי ונסיוני פטריה מלווה בהפרשות ולא ביובש. סביר להניח שמדובר פה במשהו אחר ועל כן עצתי לך היא ללכת להיוועץ ברופא-מה שבטוח בטוח!