תנועות עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה- 18 + 3 ימים להריוני,אני לא מרגישה את העובר ב-U.S שיש לעובר תנועות חלשו,האם זה נורמלי לשבוע הנ"ל והאם זה מעורר דאגה.
הי אני אמנם לא רופאה אבל לפי מה שהבנתי (אני גם בשבוע 18) - בשלב מוקדם כזה החשוב הוא התנועות. לחוזק או לתדירות אין משמעות. בהצלחה
שגית הי, אל דאגה, אני מתחילה היום שבוע 21 ורק לפני 4 ימים התחלתי להרגיש את העובר וכל ערב הוא "רוקד". לפני שבועיים הרגשתי משהו קל כמו פרפור או "גזים" וזה עבר והייתי נורא מודאגת ועכשיו.... אני מאושרת ומסופקת. תתאזרי בסבלנות זה יבוא ותחוזת הסיפוק היא נהדרת. צביה