שאלה בנושא הפלות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בסוף אוגוסט היתה לי הפלה טבעית (ללא גרידה) הרופא הציע לי לחכות לווסת סדירה אחת לפני שאנו מנסים שוב בתאריך 20/10/02 קיבלתי מחזור. כשהגיע זמן הביוץ (השתמשתי בערכה ביתית)ניסינו שוב הווסת איחרה ביומיים וכן לא הרגשתי כאבים והחזה הרגיש קצת כואב כשהווסת הגיעה יצא גוש ולאחר מיכן כאבים עצומים ודימום די חזק עם הרבה חלקיקים. אותו דבר קרה חודש לאחר מיכן, ניסינו שוב המחזור איחר ושוב יצא גוש וכאבים מה זה אומר? האם זו עוד הפלה? מה אפשר לעשות בנידון? עזרה תתקבל בברכה,
מה שציינת זהו התהליך של ההפלה הטיבעית. זה תהליך נורמלי מכיוון שהרחם מתנקה לאט לאט . את צריכה ללכת לעשות בדיקות הומוגלובין כדי לראות שלא נשאר לך שם כלום.