שבוע 2 -3 להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשבוע ה-2-3 להריוני חויתי חויה נפשית קשה (התעצבנתי מאוד ולחץ דמי עלה) היתה לי הפרשה דמית קטנה (דם טרי) עדין לא נבדקתי אצל הרופא כדי לבדוק דופק עובר (אני היום בשבוע שישי להריוני). שאלתי היא : האם העליה הפיתאומית בלחץ הדם עלולה היתה לגרום נזק כלשהו לעובר (מומים - חס וחלילה וכו'...) כיצד ניתן לבדוק את הדבר
קודם כל מזל טוב. הכי חשוב להיות רגועים וששום דבר בעולם לא יעצבן אותך כי את צריכה להיות הכי מאושרת בעולם שאת בהריון. בכל אופן אני בשבוע שביעי ושבוע שעבר כבר ראו דופק אז גשי להיבדק ושיהיה לך בהצלחה
תודה אך רציתי לדעת אם יש דרך נוספת - פרט לבדיקת דופק - לדעת אם נגרם חס וחלילה נזק כלשהו לעובר בעקבות העליה בלחץ הדם והעצבנות הפתאומית שחויתי