בחילות 24 שעות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכן, אני בשבוע 9 ובשבוע האחרון התפתחו בחילות הבוקר הנסבלות לבחילות של 24 שעות. בחילות קשות שאני לא מצליחה לתפקד איתן, בקושי לקום מהמיטה (בלווי חולשה ועייפות) ובוודאי לא ללכת לעבודה. קראתי את כל ההודעות על בחילות ואכן אימצתי את ה morning relief שעוזר, אבל עדיין יש שעות נוראיות. בעיקר התחושה היא לאחר האוכל, אז יש רצון ממש להקיא , ובהיותם של התקפי הרעב אינטנסיביים, יוצא שרוב הזמן יש לי הרגשה לא טובה. מה עוד אפשר לעשות??
ג'ינג'ר, זה הפיתרון. לי היו בחילות עד סוף חודש רביעי. יש גינג'ר גם בכמוסות, אפשר לקחת חתיכה ממנו ולישם בכוס מים רותחים ולשתות אח"כ. יש גם ג'ינג'ר כבוש. תנסי בהצלחה !
תנסי שקדים טריים (לא קלויים). כאשר את מרגישה בעיקר בחילה על בטן ריקה. אצלי זה עזר מידית בשני ההריונות.