הרפס בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם הרפס (בפה) יכול לגרום נזק לעובר כשמקבלים אותו בשבועות הראשונים להריון? האם משחות להרפס יכולות להיות מסוכנות בזמן הריון?
היי למודאגת. אני כמעט כל חודש מאז גיל נערותי מקבלת הרפס על השפתיים. לפי מיטב ידיעתי אין אפשרות להשתמש ב"זובירקס" אבל ישנו תכשיר שלדעתי מותר בהריון רק שאינני זוכרת את שמו ,אבל תוכלי לשאול את הרופא או את הרוקח\ת. אולי לפני שתשתמשי במשחה תנסי איזשהו שמן על בסיס טבעי שיגרום לייבוש ההרפס. בהצלחה,המשך הריון קל ונעים ושההרפס יעבור מהר.
מקובל להניח שההדבקה בהרפס בהריון הינה הדבקה רק במהלך הלידה ולכן הרפס מסוג 1 (הרפס הפה) איננו מדבק עבור העובר. השימוש בזובירקס מותר בהריון כאשר יש התקף חריף של הרפס