הריון!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , אני בהריון אחרי טיפול IVf ב3.1.2002 התבשרתי שאני בהריון עם בטא 99, ב 5.1 בטא 251, ב 7.1 בטא 420 האם העלייה תקינה !!!!!! תודה
הי חגית! המון המון מזל טוב. נראה שהבטא שלך מצויינת... אני לקראת טיפול ראשון ומלאת חרדות וחששות. האם נקלטת אחרי טיפול ראשון ? ואם בא לך לפרט קצת על התהליך שעברת כולל הטיפול עצמו אני אודה לך.
היי. אני לא רופאה,אבל נראה לי שהבטא עולה בצורה טובה,אז שיהיה לך מזל טוב והמון הצלחה. תהיי רגועה ושמרי על עצמך.