לכל המודאגות - סיסי שיליה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רציתי להרגיע את כל הבנות שעומדות לבצע סיסי שיליה אני ביצעת את הבדיקה בתל השומר אצל הפרופסורים הגדולים בארץ ליפיץ , ברקאי ועוד כמה לידיעתכן הבדיקה אינה אינה כואבת ואין לכן שום חשש חוץ מזה יש שם אחות מקסימה שעוזרת לך לעמוד בלחץ מה שכן, הבדיקה קצת לא נעימה, לשכב שם.... עם הרגליים פתוחות וכולם מסתכלים... למרות שזזה ממש לא מעניין אותם, תאמינו לי! שיהיה בהצלחה וחוץ מזה קיבלתי את התוצאה תוך שבוע ימים!!!!!!!!!!!!! וב"ה !!!!!!!!!!!!!!!!!!! התוצאה תקינה!!!!!!! והכל טוב לשירותכן בכל שאלה בהצלחה!!!
באיזה שבוע ביצעת את הבדיקה ? האם קיבלת גם דיווח לגבי מין העובר אחרי שבוע?