רמת טסיות נמוכה מאוד ואפידורל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בסוף שבוע 38 ובבדיקות הדם האחרונות שלי התקבלה תשובה של רמה של 80 מבחינת הטסיות PLATLETS הבנתי בקורס ההכנה ללידה שאין אפשרות לקבל אפידיורל במהלך הלידה אם רמת הטסיות הינה מתחת ל 100. רציתי לוודא אם אכן זה נכון? על מנת שוכל להבין את עצמי נפשית לכך שלא אוכל לקבל אפידיורל בלידה. אודה על תשובתכם המהירה.
ללא קשר לאפידורל, מדובר בערכים חריגים המצריכים בדיקה ומעקב. לגבי האפידורל, הגבול התחתון לביצוע האפידורל הינו לרוב 80,000 ויש מרדימים שיסכימו לבצע גם ברמות נמוכות יותר בהתאם לסיבת הטרומבוציטופניה