דימום קל מאוד וכאב בבטן התחתונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם אני בתחילת החודש השני להריוני הראשון. מזה כשבוע שיש לי תחושת קור בבטן התחתונה וביומיים האחרונים נוספו כאבים עמומים וכאב קל בגב התחתון. אתמול היה לי דימום קטנטן. מה זה אומר? תודה
היי נעמה. בתחילת ההריון הרחם גדל ויתכנו מעט כאבים בבטן התחתונה אבל לגבי הדימום,אני מציעה לך לגשת בהקדם לרופא ולהיבדק,למרות שגם תופעה זו קורה בתחילת ההריון ובסופו של דבר ההריון מסתיים בשלום,אבל כדי שתהיי רגועה שלווה ובטוחה תגשי לך לרופא. בהצלחה ושיהיה לך המשך הריון כייפי ומהנה.
תשובה נכונה !!!