עישון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפני שנכנסתי להריון עישנתי אך לא יותר מדי . יכולתי לעשן ביום אחד 10 סיגריות וביום או יומיים שאחרי כמעט ולא. גם בהריון יש ימים (בעיקר כשאני מתוחה או עצבנית) שאני יכולה לעשן סיגריה אחת ולעיתים אף חמש ואילו בימים אחרי לא לעשן כלל. האם עישון פה ושם יכול לגרום נזקים לעובר? שאלה נוספת שלא קשורה: אני סובלת מצרבות קשות ולכן אני נעזרת המון ברני ובטאמס . האם זה יכול להזיק לעובר?
נמצא קשר ישיר בין עישון ובין פגיעה בכלי הדם בשליה , מה שעלול להביא לפגיעה בצמיחה התוך רחמית. למספר הסיגריות קיימת משמעות מסוימת אם כי יתכנו פגיעות כאלו בעישון של סיגריות בודדות ובאותה מידה יתכנו מצבים של עישון כבד ללא כל פגיעה.