לאתי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה רבה על התשובה המנחמת. היום עברתי אולטרה סאונד ולא מצאו שארית אך עדיין אני מרגישה כאבים עמומים כחודש וחצי לאחר הגרידה. האם עברת האם סבלת אח"כ מכאבים ? האם הצלחת להיכנס להריון לאחר מכן? אודה על תשובתך
היי מיכל. קודם כל אני שמחה שהכל בסדר,ועכשיו תהיי רגועה . כדי להתחיל לנסות להכנס להריון את צריכה לחכות שמחזור אחד יגיע ,ואז הגוף נקי לגמריי מההריון הקודם. לשאלתך לגביי-אני גם סובלת מכאבים ולוקחת להרגעה אופטלגין. ואני עדיין לא קיבלתי מחזור ראשון כך שאין לי אפשרות לנסות ולהרות. בהצלחה,והכי חשוב רוגע.