רוצה עצה...:
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. סיפורי בקצרה: בעלי ואני מנסים להכנס להריון. מתחילת ספטמבר הפסקתי גלולות ולאחר חודש וחצי בערך כשלא הגיע המחזור ולא היה הריון, נתנה לי רופאת נשים כדורי "ארגסט", שלאחריהם הגיע המחזור. פעמיים הייתי במצב הזה, כלומר שוב לא היה מחזור ושוב לא הריון ושוב - "ארגסט". בדיקות דם שעשיתי לבקשתה של רופאת הנשים הראו שהכל תקין אצלי (חוץ מהסבלנות כמובן...). עכשיו אני ביום ה-30 מאז המחזור הקודם ורציתי לדעת: מכיוון שאני יודעת שהמחזור אצלי ממש לא סדיר - יכול לקחת עוד שבועיים-שלושה אפילו עד לקבלת המחזור (או שלא..), מצד שני, אם בשאיפה יש הריון... בקיצור: מתי עליי ללכת לבצע בדיקה ביתית/דם אם אינני יודעת כמה זמן זה מחזור אצלי?
היי. תראי הכי טוב זה לחכות יומיים-שלושה של איחור מהמחזור המשוער,ורק אז תעשי בדיקת דם ולא שתן כי הדם יותר אמינה לדעתי. בהצלחה