אולטראונד בשבוע 5-6
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הרופא עשה לי היום אולטראוסנד וגינלי הוא ראה שק הריון אך עדיין לא ראה הד עוברי האם הוא היה צריך לראות כבר דופק??? באולטראונד וגינלי או שזה עדיין קטן??? אנא הרגיעו אותי.. מהחרדה.....
היי נון, אני מצרפת קישור לתשובתו של ד"ר גדעוני לשאלה דומה שנשאלה היום ב-10:11 ע"י יהלום. http://doctors.co.il/forums/read.php?f=9&i=301742&t=301600 מקווה שעזרתי, שני.
נון שלום יכול להיות עדיין שלא יהיה דופק עקב כך שבייצת מאוחר וגם בשבוע 7-8 ניתן לראות דופק יותר טוב. שיהיה לך בהצלחה. ואם את רוצה תעגכני אם בא לך.
היי. תראי דופק עוברי רואים בדרך כלל לא לפני שבוע 6-7,כך שתהיה בטוחה, בטח הרופא הזמין אותך בעוד שבוע-שבועיים נכון?? אז בהצלחה תהיי אופטימית והכל יהיה טוב.