הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר: אני אשה התחתנתי לפני ששה חודשים בחודש הראשון אוגסט קבלתי ווסת 11/8 אחריו בספטמפר 9/9 בחודש אוקטובר 11/10 כאן אחרה שלושה ימים ואחר יו בחודש נובמבר 15/11 גם אחרה עוד ארבגה ימים בחודש דצמבר 19/12 גם כאן אחרה ארבעה ימים . איך אני אחשוב כל כמה ימים אני מקבלת .? ובאיזי יום יהיה לי הביוץ עם כל כך החלפות בתאריכים של הווסת ? האם זה משפיע (החלפות בתאריכים )על ההכנסה בהריון? תודה רבה
היי. תראי,הכי טוב זה שהרופא יתן לך הפנייה לאולטרסאונד זקיקים כדי לאתר את הביוץ שלך, היום יש התקדמות ברפואה ואין לך מה לדאוג רק להיות רגועה. בהצלחה