הריון וכדורים - תשובת רופא בבקשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, היות והייתי אמורה לעבור טיפולי הזרעות. נטלתי במשך 5 ימים איקאקלומין אחד ליום ובמשך 10 ימים שני כדורי אסטרפם. בדיעבד התברר לי שהריתי ללא הזרעה ובחישוב מהיר הבנתי שבשבועות הראשונים ( שני ושלישי ) נטלתי את הכדורים הנ"ל מבלי לדעת שאני הרה. אני חוששת ומודאגת מאוד שנגרם נזק לעובר..... מקווה שבעזרתך אוכל להרגע. תודה מראש, גילי.
לתשובה מרגיעה עוד יותר פני ליעוץ טרטוגני (כתובת קיימת בפורום בשאלות דומות)