עייפות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם יכול להיות בהריון תקין שיום אחד אני עייפה ויום למחרת לא? האם הכל בסדר אצלי?
היי ABCD, עייפות בעיקר בחודשי הריון ראשונים טבעית לחלוטין. תקין לחלוטין, אלא אם בדיקות דם הראו רמות נמוכות של המוגלובין. מנוחה יכולה להועיל, וכמובן להרגיע. שיהיה לך הריון תקין ומהנה. לין
אבל למה יום כן יום לא? אתמול והים, למשל אני לא עייפה בכלל ושלשום הלכתי לישון ב-7 בערב -כ"כ הייתי עייפה. מדאיג אותי שזה כאילו נגמר.
היי עייפות זו תופעה נורמלית ותקינה לחלוטין ואם היא קוראת לך לסירוגין אז תשימי לב שביום שאת פחות עייפה כנראה שיום לפני או באותו היום נחת קצת יותר. אך בלי שום קשר תני לגוף להוביל אותך ז"א אם את עייפה אז פשוט תנוחי,ואל תלחמי בעייפות כי זה לא יעזור לך. בהצלחה