ביקור אצל רופא- עזרה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני גרה בטורונטו , ואני השבוע ה 6 התקשרתי לבקש תור לרופא -לגיניקולוג, ונאמר לי שרק משבוע 12 הרופא בודק ?? האם כך הדבר , איך זה בארץ תודה
היי רבקה, בארץ בשבוע ה-5 רופא מפנה לבדיקות דם ושתן. ממליץ על חומצה פולית, (בדר"כ רצוי 3 חודשים לפני כניסה להריון, ובמהלך 3 חודשים מתחילת ההריון. בשבוע 7-8 בדר"כ יבצע בדיקת אולטראסאונד ראשונה, במטרה לראות שק הריון, וכדי לאשר שההריון תוך רחמי, וכן דופק. אני מציעה לך לפנות אילו באופן פרטי לרופא שיבצע בדיקת אולטראסאונד בשבועות שציינתי. חשוב מאד!!! שיהיה לך בהצלחה! לין