כאבי אגן קשים בשבוע השביעי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי כאבי אגן קשים מנשוא ואני בשבוע השביעי. האם זה קשור להריון או צירוף מקרים? כמו כן יש לי כאבים ממוקדים בצד שמאל בבטן התחתונה. האם זה סימפטום מאיים?
דניאלה, אני גם בשבוע השביעי ויש לי מידי פעם כאבים בצד שמאל כפי שאת מתארת, לפי מה שקראתי יש כאבים הגיוניים היות והרחם גדל. לא נראה לי שצריך לדאוג מזה, ביחוד אם אין דמם, יחד עם זאת עם הכאבים בלתי נסבלים שווה ללכת לרופא. בהצלחה דנה
בעיקרון אם הכאב אינו מלווה בדימום אין לך מה לדאוג. גם לי היה כאב כזה והוסבר לי שזה מגיע מהשחלות-ימין או שמאל-שעובדות שעות נוספות בשלשה חודשים הראשונים. אל תדאגי ותרגישי טוב!