הריון עם קלקסן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 27, ועברתי 3 הפלות בשבועות הראשונים של ההריון. לאחרונה התגלתה אצלי בעיית קרישת יתר, וכעט אני מטופלת בקלקסן החל מהביוץ. שאלתי היא: 1. האם ניתן לאזן ולעזור למצב ע"י תזונה ופעילות ספורטיבית? 2. מהם תופעות הלואי העלולות להופיע מצריכת קלקסן? תודה מראש, אתי
אתי שלום גם אני אחרי שלוש הפלות וגם אני יש לי בעיה של קרישת דם אני נוטלת קלקסן וכדורי קרטיה בעקרון אין תופעות לוואי לקלקסן מה שכן זה עושה לבטן שטף דם פנימי לפעמים והרופאים אומרים שזה הטיפול הכי טוב. את יכולה להתנהג כרגיל אבל במידה ואת נפצעת ירד לך דם יותר מהרגיל וגם עד שיפסק יקח לו גם זמן. אם אפשר לשאול באיזה שבוע את? ומה שלומך ככה?