שאלות אחרי הפלה טבעית...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הריון ראשון - בת 28 מחזור אחרון 2/10 בטא ב 12/11 1521 ב 9/12 אולטראסאונד - חשד להפסקת התפתחות ב 10/12 בטא 17902 - עפ"י הרופא לאמספיק ב 12/12 הייתה הפלה טבעית - ללא התערבות רפואית בטא לאחר ההפלה 6900 ביצעתי בדיקת דם ב 25/12 -שבועיים אחרי ההפלה והתוצאה 32 - האם עליי לחזור על הבדיקה עד שהתוצאה 0 ואם כן מתי? או שזה מספיק נמוך ואין צורך בבדיקות נוספות? מה המלצת הרופאים לגבי נסיונות חוזרים להריון- בדיקות מיוחדות? כמה זמן להמתין? תודה
ע שלום רופאים ממליצים לקבל מחזור אחד לפחות לאחר מכן ולהתחיל לעבוד על הנושא שיהיה לך בהצלחה.