טיפת חלב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מאיזה שבוע מומלץ להתחיל את הביקור בטיפת-חלב? אני בקופ"ח כללית והרופא שלי בדק אותי בשבוע השמיני ואמר לי לחזור רק לאחר בדיקת החלבון העוברי, האם בטיפת חלב יוכלו לשמוע את הדופק של העובר (אני בשבוע 13)
משבוע 7 אפשר לראות דופק בבדיקת US ותמיד עושים US ראשוני הסביבות הזמן הזה (שבוע 6-8) מטעם הקופת חולים!! תבררי שוב למה הרופא עדיין לא שלח אותך או תבקשי להחליף רופא!!!
אני התקשרתי לטיפת חלב ויש להגיע אליהם מהשבוע השביעי - בעיקרון הם מפנים גם לכל הבדיקות