ל-ABCD מה קורה עם בדיקת הדם שעשית האם הכל תקין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה רבה, הכל בסדר. האמת אני כבר לא קיוויתי. אבל יצא 6090. לפני 10 ימים היה 112. זה בסדר, נכון? אני מקווה שגם בהמשך יהיה בסדר. היום עד שקיבלתי תוצאה חשבתי שאני אשתגע! לגבי דופק אני עוד לא יודעת, אני לא רוצה לעשות כ"כ מהר אולטרוסאונד. איך אצלך? האם גם בסדר? ראיתי בגם את עשית בדיקה והיה בסדר?
הי שמחתי לשמוע שהכל בסדר את בשבוע 5.5-6 לערך כל הכבוד תמשיכי כך את צריכה עכשיו ללכת לרופא לראות דופק. בהצלחה ותמשיכי לעדכן אותי אם בא לך.