סימני הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ברצוני לדעת כמה זמן אחרי שנכנסים להריון מתחילים להופיע סימנים כמו בחילות, הקאות, כאבים בשדיים? בבקשה תענו. תודה מראש
עדי, כל הריון שונה מאישה לאישה וכך אף סימני ההריון. יש נשים שאין להן כלל בחילות והקאות ויש נשים שמהיום הראשון לאיחור מרגישות סימנים. אני הרגשתי כמה ימים לפני שהייתי אמורה לקבל, כאבים בשדיים ורק לאחרונה (אני באמצע השבוע השישי) התחלתי להרגיש סימנים נוספים כגון עייפות, רעב ועוד. כשזה יגיע את תרגישי, גם אם לא סימנים פיזיים, אני מאמינה שתדעי.... בהצלחה דנה
תודה רבה!