טיפולי פריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך דוקטור או אשה נחמדה אני כרגע בשבוע 4 להריוני לאחר טיפולי פריון וממשיכה לקחת אוטרגסטן ואסטופרם היה לי דימום וגינלי עם הפרשה האם זה נורמלי ? מה עלי לעשות? כדי לדעת שההריון ממשיך כרגיל. תודה לכולם ושיהיה בהצלחה בכל ההריון לי ולכולם.
לקריאה נוספת והעמקה
דימום בהריון מצריך בדיקה. לרוב ההריון נמשך כרגיל למרות אפיזודות הדימום
דוקטור יקר תודה שענית לי איך אני יודעת שההריון ממשיך כרגיל? שנית הייתי רוצה לדעת לפי הבטא האם הבטא היא 79 כמה עוברים זה יכול להיות<? כי החדירו לי 5 עוברים ואנחנו סקרנים לדעת כמה עד יום חמישי?