לכל ההבנות..תופעות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלתי מחזור אחרון ב-25.11 עשיתי בדיקה ביתית שיצאה חיובית.. ,עדין לא ניגשתי לרופא.. מתי ניגשים אליו והאם תופעות של כאבי גב תחתון שמגיעים בגלים הן שכיחות(כמו במחזור) תודה...
היי נון, בתחילת הריון ייתכנו כאבי גב תחתון כשל מחזור. את יכולה כבר לגשת לרופא למעקב הריון. בשלב ראשון בדיקות דם ושתן. בשבוע ה-7 בדיקת אולטראסאונד ראשונה. מזל טוב בהצלחה!
נון שלום את יכולה ללכת לעשות בדיקת הריון בדיקת דם ולראות מה הערכים ואיזה שבוע את? ולאחר מכן את יכולה ללכת לרופא לבדוק אם יש שק הריון ברחם ובשבוע שישי צריכים לראות דופק שיהיה לך בהצלחה.