תחזיקו לי עצבאות, בבקשה!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מחר אני הולכת לעשות בדיקת דם לרמת HCG מאחר והפסקתי להרגיש סימפטומים להריון ויש לי הפרשות מוזרות. גם לפני זה הרגשתי ממש קצת ועכשיו כלום - אפס. אני מפחדת, חושבת שכבר אין סיכוי, אבל בכל תחזיקו לי עצבאות, בבקשה.
היי אין קשר לסימפטומים שאינך חשה בהריון לבין אי תקינותו. דמם יכול להעיד על השתרשות עובר, או הפלה מאיימת. אני מקוה שאצלך הכל תקין. שהבטא תכפיל עצמה מידי יומיים, ושיהיה בהצלחה. אני מחזיקה לך אצבעות. אשמח להתעדכן אם יתחשק לך. בהצלחה!