שאלה דחופה - בבקשה עזרה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קודם כל שלום לכולכן, מחזור אחרון הופיע ללא כל כאב (תמיד אני סובלת מכאבים ונפיחות בחזה וכאבים ברגליים) ובאיחור מטורף (ביום ה- 40) - מחזור ממש מוזר, לא ייחסתי לכך יותר מדי חשיבות , חשבתי לעצמי "נו שויין, גם ככה הוא לא סדיר אז שיהיה גם בלי כאבים ...". ביום ה- 15 למחזור, לפתע פתאום הרגשתי רגישות חזקה מאוד ומוזרה לחלוטין בפטמות דבר שלא עבר במשך כ- 3 ימים , הרופא אמר שייתכן שהמחזור האחרון לא היה ביוץ ולכן ייתכן ויש את הרגישות בפטמות. חזרתי לשגרה. אבל לאחר שהרגישות הזו חלפה החלו כאבים ונפיחות בחזה, בתחילה לא ייחסתי חשיבות אבל כבר היום הוא היום ה-3 לתופעה והכאב והנפיחות לא דואכים (כאב שאני פשוט לא יכולה לישון על הבטן)... היום אני ביום ה- 22 למחזור ולא כ"כ נראה לי שאני לפני מחזור נוסף, המחזור אצלי הוא בערך 35 ימים. האם ייתכן, למרות המחזור האחרון שאני בהריון? אנא תענו לי, אני לא יודעת מה לעשות? לא יודעת מה לחשוב?