אנטיביוטיקה והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מסיימת היום לקחת כדורי איקקלומין כך שנאמר לי שבעוד 4 ימים כפי הנראה יהיה הביוץ שלי בעוד שלאחר בדיקת משטח גרון עליי לקחת כדורי אנטיביוטיקה "רפאפן" ב- 10 הימים הקרובים. אם מישהי / ו יכול לאושש את דבריי הרופא שלי שאמר לי שאין כל סיכון לקחת את כדורי האנטיביוטיקה הללו בזמן הביוץ ובמידה והוא גם יצליח אז בתחילתו של הריון מבלי לגרום נזק כולשהו לביוץ ו/או להתעברות אפשרית בעוד מספר ימים?
לקריאה נוספת והעמקה
רפפן שייך לפניצילינים הנחשבים כמותרים בהריון. הערה קטנה, עם איקקלומין הביוץ צפוי שבוע מהכדור האחרון כלומר ביום ה- 16 למחזור. בהצלחה