פחדים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מתחילה מחר את השבוע השביעי. ופתאום היום פסקו לי הבחילות. עדיין לא עשיתי אולטראסאונד ואני מתה מפחד שאולי חלילה משהו לא בסדר. האם חלילה תתכן הפלה גם ללא דימומים?
אל פחד אני בשבוע שישי ואין לי בחילות - הכל בראש - תאמיני שהכל בסדר והכל יהיה בסדר בלי חששות ופחדים. אין סיכוי שיש הפלה ללא דימום בהצלחה
אריאלה שלום, את יכולה להרגע בחילות אינן מהוות סימן לבעיה בהריון. בחילות הן דבר אידוודואלי. משתנה מאישה לאישה, וכן מהריון להריון. כך שאין קשר בין הדברים. בהצלחה! שיר