אולטרה סאונד דופק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, ביום ראשון הקרוב, יש לי אולטרה סאונד ראשון (שבוע שביעי) שיכלול גם דופק החזיקו לי אצבעות תודה דנה
דנה שלום אני הייתי היום אצל הרופא והוא ראה שק הריון והזמין אותי לעוד שבועיים ולכן אני מבינה אותך. בהצלחה.
שיר כתב/ה: > > >
היי דנה. את אשתו של דוד נכון??אם זכרוני אינו בוגד בי.......... בכל אופן בהצלחה רבה לכם ,ואשמח לשמוע ממך ביום ראשון.
דנה גם אני שבוע הבא יוזמן לראות לראשונה דופק - רציתי להגיד לך בהצלחה והכי חשוב להאמין שהכל בסדר ויהיה בסדר - מבטיחה לך שזה עוזר - לחשוב חיובי
אתי, אני אכן אשתו של דוד,כל הכבוד על הזכרון אז עברו מספר שבועות ואני נכון להיום בשבוע שביעי ומקווה רק לטוב בהצלחה לכולנו ותודה על התמיכה דנה