כמה שאלות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
1. למה קורא שלעובר הופסק דופק? 2. אם זה קרה פעם מה הסיכוי שזה יקרה שוב? 3. מה עליי לעשות כדי שזה לא יקרה? תודה לכל אחת שתענה.
אני לא חושבת שיש משהו שאפשר לעשות כדי למנוע, לא כל ההריונות מתפתחים כראוי, לאחותי היתה הפלה טבעית בשבוע 13 מבלי שעשתה שום דבר חריג, פשוט כשההריון לא תקין או שהוא נופל או שצריך להוריד, זה כנראה עינין של הטבע. צריך רק לקוות שבפעם הבא זה לא יקרה. בהצלחה
למה לחכות לבדיקה, תני לי את הטיפים עכשיו. אני כ"כ מפחדת שאפילו לא סיפרתי למשפחה שלי שאני בהריון.